11 ביוני 2016
דור

הדלפות מקורוקורו יוני! פוקימונים חדשים, עוד מידע על מאגירנה ועוד!!

שלום לכם.

אז כמו שחלקכם יודעים או לא, כל חודש ב-15 לחודש יוצא ביפן מגזין בשם "קורוקורו", שעוסק בעיקר בנושאים שקשורים לתרבת המנגה והאנימה היפנית. היום, ה11 ליוני, הודלפו חלקים ממגזין קורוקורו של יוני 2016 שעוסקים בפוקימון. כמו שעשיתי עם הטריילר מה-2 ליוני, גם הפעם אחלק את החשיפות החדשות לפי נושאים:

1. פוקימונים חדשים

בהדלפות הללו נחשפו שני פוקימונים חדשים:

– נקואלה (Nekkoala)

אחד משני הפוקימונים שנחשף נקרא נקואלה (בשמו היפני). נקואלה הוא פוקימון מסוג נורמל, שמוגדר כפוקימון החצי-ער (Half Awake). היכולת שלו היא יכולת חדשה שעוד לא נתקלנו בה, בשם "שינה מוחלטת" או "שינה תמידית" (Definite Sleep בתרגום חופשי מיפנית), שבעצם מונעת מנקואלה לקבל סטטוס אחר מלבד "ישן" (הוא לא יכול להיות מורעל, משותק וכו')

– איוואנקו (Iwanko)

הפוקימון השני שנחשף נקרא איוואנקו (בשמו היפני). איוואנקו הוא פוקימון מסוג אבן, שמוגדר כפוקימון הכלבלב (Puppy). איוואנקו הוא הפוקימון שקורוקורו רמזו לנו על קיומו בטריילר הקצר שהם פירסמו בחודש שעבר, בו הוא נראה בפינת הפריים עם הגב אלינו:

שתי היכולות של איוואנקו הן עין חדה (Keen Eye), שמונעת את הורדת הדיוק של הפוקימון, ורוח חיונית (Vital Spirit), שמונעת ממנו לקבל את הסטטוס "ישן". שתי היכולות של איוואנקו אינן יכולות חדשות.

2. איוואנקו, ראוולט, ליטן, ופופליו "מסתירים משהו"

בנוסף למידע על שני הפוקימונים, נאמר בהדלפות גם שההתחלתיים של מחוז אלולה (ראוולט, ליטן ופופליו) ואיוואנקו מסתירים סוד מסוים.

3. Volcanion and the Ingenious Magearna – פרטים חדשים

בנוסף לפרטים שנוגעים לפוקימונים החדשים, נחשפו מספר פרטים נוספים בנוגע לאיוונטים שקשורים לסרט –

– גרנינג'ה
כמו שעדכנו במהלך השבוע, גרנינג'ה זכה בPokemon Elections שנערכו ביפן בחודשיים האחרונים ולכן הוא יחולק לכל באי הקרנות הסרט בקולנועים ביפן. לגרנינג'ה תהיה היכולת "מחליף צורה" (Protean), שמשנה את הסוג של גרנינג'ה לסוג של המתקפה שהוא עומד להשתמש בה, מה שנותן לו STAB תמידי על כל מתקפה שהוא משתמש בה. המתקפות שהוא יבוא איתן הן: Hydro Cannon, Gunk Shot, Mat Block & Happy Hour, כאשר חסימת שטיח (Mat Block) היא מתקפה ייחודית לגרנינג'ה והפי האוור (Happy Hour) היא מתקפה ייחודית לפוקימוני איוונט, שמכפילה את כמות הכסף שמקבלים לאחר הקרב. הוא יתקבל כשהוא מחזיק Master Ball.

– מאגירנה

בנוסף, יחולק לבאי הסרט כרטיס למשחק הארקייד חדש שעומד לצאת ביפן, "Pokemon Ga-Ole", שיאפשר גם, עם צאת פוקימון שמש וירח בנובמבר, לסרוק את קוד הQR שעליו להשיג את מאגירנה במשחק. למאגירנה היכולת נשמת לב (Soul Heart), שהיא יכולת חדשה, ועוד לא נאמר לנו מה היא עושה, ובין השאר מאגירנה תדע מתקפה חדשה בשם "Fleur Cannon", שאפשר לתרגם בתרגום חופשי כ"תותח פרחים", מכיוון שFleur היא המילה הצרפתית לפרחים. מאגירנה תבוא ברמה 50 עם היכולת נשמת לב ותדע את המתקפות Fleur Cannon, Flash Cannon, Lucky Chant & Helping Hand, כולן חוץ מתותח פרחים ידועות לנו.

3. פרטים ידועים לנו

בנוסף, קורוקורו סיקר את הפרטים הידועים לנו מהטריילר מה2.6, ובהם פרופסור קוקוי, הדמויות, מחוז אלולה והרוטומדקס.

מה אתם חושבים? מה דעתכם על הפוקימונים החדשים? מה יהיה לדעתכם ה"סוד" שההתחלתיים ואיוואנקו מסתירים?

ספרו לנו בתגובות

search