11 בנובמבר 2016
דור

הדלפות מקורוקורו נובמבר!!! שני אולטרה-ביסטס ופוקימון חדש?!? 11.11.16

שלום לכם!

חשבנו שהטריילר המסיבי בתחילת החודש יהיה העדכון האחרון עד המשחקים, אך שכחנו שהגיעה עונת הקורוקורו! קורוקורו הודלף היום ויחד איתו הודלפו פרטים רבים! לא ידוע לנו עדיין טיב כל הפרטים ונעדכן כלל שיתווסף מידע.

1 – אולטרה ביסטס


Spoilerספוילר




דבר ראשון, באחד מהדפים שהודלפו מקורוקורו מוצגים שני אולטרה ביסטס נוספים, אחד בגווני לבן וכתום והשני בגווני ירוק ולבן. לא ידועים עליהם פרטים מלבד שככל הנראה, הכתום יופיע רק בפוקימון שמש והירוק בפוקימון ירח.

2 – פוקימון חדש ?!


Spoilerספוילר




חשבנו שבגזרת הפוקימונים לא נגלה עוד פרטים עד המשחקים, אך טעינו! בקורוקורו הודלף גם פוקימון חדש, עשוי כולו מגבישים שחורים, ובו היתה גם השאלה האם יש קשר כלשהו לסולגלאו ולונאלה. בעוד אנו יודעים כי סולגלאו ולונאלה שניהם סופגים קרינת אור לשימושים מסוימים, ובעוד אנו רואים כמה שחור הפוקימון הזה, עולה השאלה האם הוא ישלים יחד עם סולגלאו ולונאלה טריו, וישמש בפוקימון מנוגד להם, ששואב ומעלים קרינת אור? או שאולי יהיה ההפך הגמור ודווקא יקרין אור?
עוד שבוע ונוכל לגלות!

3 – מהלכי Z ייחודיים להתחלתיים


Spoilerספוילר




ובנוסף, כמו לפוקימונים רבים, גם להתפתחות האחרונה של ההתחלתיים יש כעת מהלכי Z! כרגע ידועים לנו רק מהלכי הZ של דסידואיי ושל אינסינרואר, בשמות 'מכת חצים מרושעים' *תרגום חופשי מיפנית לדסידואיי* ו 'מרסק היפר אפל' *תרגום חופשי מיפנית* לאינסינרואר. ניתן לראות חלק מתוך מהלכי הZ בתמונות הקטנות שבתוך הסריקה שמעל לקטע זה.

הדף יעודכן במידה וייחשפו עוד פרטים.

~~מעודכן נכון ל14:30 11.11.16~~

עד הפעם הבאה!

search