24 ביולי 2016
דור

הייפר טריינינג ותחרויות בהרכבת אישית! פונקציות חדשות שנחשפו לשמש / ירח!

שלום לכם!
לפני כמה ימים יצא טריילר חדש למשחקים הבאים לצאת בסדרה הראשית, פוקימון שמש ופוקימון ירח. באותו טריילר נחשפו שתי פונקציות חדשות למשחקים אלו – הייפר טריינינג ותחרויות אישיות. אפרט על שתיהן בעדכון זה.
– הייפר טריינינג
Hyper Training הינו מנגנון חדש שיתווסף למשחקים שמש וירח, היאפשר לחזק את הIV של הפוקימונים.
מהם IV?

__________

כאשר נתקלים בפוקימון במשחק, בין אם בקרב פראי, כהתחלתי או במתנה, המשחק מיד מריץ סדרת מספרים אקראיים, בה נבחרים שישה מספרים בין 1 ל 31. מספרים אלו הם הIV – Individual Values של הפוקימון. הם דומים לEV (Effort Values) בכך שגם הם משפיעים על הסטאטאים של הפוקימון, אך השפעתם אחרת – כל נקודת IV של סטאר מסוים מסמלת עוד נקודה שתהיה לאותו סטאר כאשר הוא יגיע לרמה 100. לדוגמא – אם יש איווי עם 20 נקודות IV בהתקפה ועוד איווי עם 30 נקודות IV בהתקפה, הסטאט התקפה של האיווי השני יהיה גדול ב-10 (בהנחה שההשפעה של הטבעים שלהם על סטאט ההתקפה זהה).
אז כמו שהצלחתם להבין מההסבר הקצר, IV הם נתונים אקראיים שמשפיעים ברמה קריטית על הסטאטאים של פוקימון.
ישנם כמה דרכים להשפיע על הIV של פוקימון – רובן, אם לא כולן עד היום היו קשורות להרביית פוקימונים באמצעים שונים להשגת כמות IV רצויה – תהליך מאוד ארוך ומייגע. הייפר טריינינג בשמש וירח מנסה להציג שיטה חדשה לאמן IV – בעזרת פקקי בקבוקים.
במקום מסוים במחוז אלולה ישנו אדם בשם מר הייפר – Mr. Hyper. הוא מאוד אוהב לאסוף פקקי בקבוקים, ואם תביאו לו מהם, הוא ימקסם את אחד הIV של פוקימון שלכם, כלומר – יהפוך את מספר הIV של הסטאט הזה ל31.
אמנם,תהליך זה אפשר לערוך רק לפוקימונים ברמה 100. כרגע לא ידוע כיצד יהיה אפשרי להשיג פקקי בקבוקים, והתהליך כולו עדיין קצת לא ברור, אך בכל זאת, ידוע שיווקי המאגירנה שיינתן עם המשחק בצאתו יכיל מאגירנה המחזיקה פקק בקבוק כסוף. לא ידוע האם יהיה יותר מסוג אחד של פקקי בקבוקים.
– תחרויות ידידות
החל ממשחקי הדור החמישי, פוקימון שחור ולבן, פוקימון החלו לשלב לחווית המשחק של פוקימון אתר בשם Pokémon Global Link, או PGL. באתר זה, המאמנים יכלו לערוך אינטראקציה עם מאמנים אחרים וע"פ האינטרנט בדרכים שונות. בדור 5, הPGL הכיל את עולם החלומות (Dream World), אליו השחקן יכל להכניס את פוקימוניו ולשחק במשחקונים, בתוכם הוא היה יכול להעביר אל המשחק פוקימונים עם יכולות נסתרות – יכולות אחרות שאז זו היתה הדרך היחידה להשיג אותם. בדור השישי, עם המשחקים X ו Y, הPGL עבר מתיחת פנים. יכולות נסתרות קיבלו דרך השגה במשחקים, והPGL הפך לפלטפורמה המשמשת בעיקר לקרבות תחרותיים. בין הדברים שהיו בPGL של דור 6 היו מחלקה בשם Poke-Mileage Club, בו יכלו השחקנים להחליף פוקי – מיילס (שהושגו על ידי תזוזה במשחק) תמורת חפצים או אטרקציות. בנוסף, היתה באתר פונקציה שאפשרה להחליף מידע על בסיסים סודיים למשחקים אומגה רובי ואלפא ספיר בלבד, ופלטפורמה דרכה היה אפשר להירשם לתחרויות אינטרנטיות. כעת, פוקימון דיווחו שעם יציאת פוקימון שמש וירח, האתר יוצא זמנית ויעבור עדכון, המתאים אותו למשחקים שמש וירח. כחלק מהעדכון, תתווסף גם האופציה של תחרויות ידידות – תחרויות ללא דירוג, בין חברים, המאורגנות על ידי אחד השחקנים, ממש כמו טורניר פרטי. השחקן המארגן יוכל לקבוע את כללי הטורניר, בהם – שם התחרות, תיאור, סוג הקרב (יחיד או כפול), הגבלות על פוקימונים, אורך הקרבות, מספר קרבות ביום והאם הקרבות יהיו פתוחים לקהל הרחב אן לקבוצה מצומצמת. קרבות לקבוצה מצומצמת יקראו 'תחרויות ידידות' בעוד קרבות לקהל הרחב יקראו 'תחרויות חיות'. לאחר מכן, בתחרויות ידידות תישלח הזמנה כלשהי באיזשהו דרך לכל השחקנים, בעוד בתחרויות חיות יופק קוד QR שסריקה שלו תכניס את המשתמש לתחרות. התחרויות לא ישפיעו על הדירוג האינטרנטי של השחקן.
זהו זה להפעם, פרט לעדכון קטן נוסף – חברת הפוקימון דיווחה שחשיפת המידע הבא בנוגע למשחקים תיערך ב1 באוגוסט 2016, בשעה 16:00 שעון ישראל.
עד לפעם הבאה!

search