2 ביוני 2016
דור

הרבה מאוד פרטים על המשחקים החדשים! אגדיים, מחוז, דמויות ועוד

לפני מספר דקות הערוץ הרשמי של פוקימון העלה סרטון, שחושף הרבה מאוד פרטים על המשחקים החדשים. אפרט עליהם בסדר החשיפה –

1. האגדיים

הטריילר נפתח בפירוט מלא על האגדיים שמופיעים על עטיפות המשחקים – שהחל מהיום נודעים רשמית כסולגלאו ולונאלה.

סולגאלו –

הטריילר נפתח בקטעים על סולגאלו משולבים במידע עליו. סולגאלו יהיה מהסוגים על-חושי ופלדה, צירוף שכרגע קיים רק בשתי שרשראות התפתחות (בלדום וברונזור) ואצל ג'יראצ'י.

היכולת שלו נקראת גוף מתכת מלא (Full Metal Body), והיא דואגת שאי אפשר להוריד לסולגאלאו את הסטטוסים ("Solgaleo's stats were not lowered!") ,לא על ידי יכולות ולא על ידי מתקפות.

סולגאלו יודע להשתמש במתקפה בשם פגיעת שמש פלדה (Sunsteel Strike), בה הוא נראה כשסמל של שמש מופיע על מצחו, הוא נוהם, מזנק לשמיים בעוצמה ומסתער על היריב בתוך קרן אש עוצמתית.

לונאלה –

מיד לאחר סולגאלאו מוצג לונאלה. לונאלה יהיה מהסוגים על-חושי ורוח-רפאים, צירוף שיש רק להופה בצורתו המוגבלת (Confined).

היכולת שלו נקראת מגן צל (Shadow Shield), שהאפקט שלה (ע"פ סרבי) דואג לכך שפוקימון ייפגע פחות ממתקפה כאשר הוא עם נקודות חיים מלאות (כלומר, HP מלא).

לונאלה יודע להשתמש במתקפה בשם קרן מונגייסט (Moongeist Beam), בה הוא נראה, כמו סולגאלאו, מזנק לשמיים, רק שלו מופיע סימן של עין על מצחו. לאחר מכן נקודות זוהרות יוצאות מכנפיו, מתאגדות לכדור קרן אחת בצבע תכול שפוגעת בחוזקה ביריב. ידוע שהיא סופר-אפקטיבית על גנגר, מה שאומר שהמתקפה תהיה מסוג על-חושי, רוח, אדמה או אופל.

2. המחוז –

מיד לאחר האגדיים מוצגת התמונה המלאה של מחוז אלולה, שכוללת 6 איים שונים, 4 גדולים ועוד שניים קטנים. חמישה מהאיים מסודרים בצורת קשת סביב אי קטן ולבן, שנראה כאי מלאכותי בצבע לבן. לאחר מכן מוצגות סצנות מהמשחק, בו נראית אחת הדמויות, או הזכר או הנקבה, מטיילת על שפת צוק עשבית עם מערה ברקע, בעלייה על מדרון עפר בסביבה סלעית-מדברית, הליכה על שביל עפר בתוך מה שנראה כמכתש מאבן שחורה ועל כביש בעיר הנמצאת באזור טרופי.

3. הדמויות

לאחר מכן מוצגות הדמויות הראשיות, הזכר והנקבה, באופן שמראה לנו שתהיה אפשרות לבחור מתוך כמה סוגי שחקנים זכרים וכמה נקבות, עם הבדלים בצבע השיער ובגוון העור, מה שיכול לרמוז על אופציות של דמות בהתאמה אישית גם במשחקים אלו.

לאחר מכן מוצג פרופסור קוקוי, שישמש כפרופסור במשחקים וידוע שהוא הדוד של הדמות הראשית. רואים אותו בקטע מתוך המשחק בוא הוא נראה דרך מעין מסך וידאו-צ'אט שכנראה יהיה בתוך המשחק, כשהוא מסביר שמחוז אלולה מורכב ממספר איים, מה שעלולה להיות הסיבה שהמחוז מלא בפוקימונים נדירים.

לאחר מכן מוצגת לילי (Lillie), שמוצגת כעזורת המסתורית של הפרופסור ורואים אותה במשחק עם פרצוף שנראה מוטרד עומדת לפני גשר עץ מעל תהום.

לאחר לילי אנו זוכים לראות את האו (Hau), שכנראה יהיה היריב של השחקן במשחקים. הוא מוצג כדמות קופצנית

4. הפוקדקס

לסיום, מוצג הפוקדקס של המשחקים – שמכיל בתוכו רוטום! מוצג שהגרסה החדשה ביותר של הפוקדקס דורשת את רוטום בתוכה, בצורה שהותאמה במיוחד בשבילו. האם זוהי צורה חדשה של רוטום שתהיה שמישה בקרב? או שהוא יהיה קבוע בתוך הפוקדקס?

בנוסף לכל הפרטים שנחשפו בסרטון, האתר היפני של פוקימון חשף מעט פרטים נוספים בנוגע ל#רוטומדקס

הרוטומדקס יכול לסרוק קודי QR, שאמורים להימצא בעתיד על מוצרי יומיום, מה שיאפשר להוסיף פוקימונים לפוקדקס. לא ידוע כעת אם הפונקציה הזו תהיה זמינה מחוץ ליפן.

בנוסף, אחרי שסורקים את הפוקימון, יהיה ניתן לראות איפה הוא נמצא/את אזור המחיה שלו

חוץ מלהיות פוקדקס, הרוטומדקס גם יציג לך מפה של האזור בו אתה נמצא כולל איפה אתה נמצא בתוך האזור, וגם ייעץ לך בעת הצורך.

בסרטון שבאתר היפני של פוקימון נחשפו אפילו יותר פרטים בנוגע לרוטומדקס –

השחקן נראה יוצא ממרכז פוקימונים באלולה, שנראה בפעם הראשונה בסדרה, והולך, שם רואים את החץ המסמן את השחקן במפה של רוטומדקס נע, וגם זוכים לראות את הממשק של רוטומדקס, כולל הדף ממנו בוחרים את הפוקדקס והפוקדקס עצמו. נראה כי בפוקדקס יוצגו לראשונה גם הקשרים ההתפתחותיים בין הפוקימונים, כי ראוולט מוצג בפינה של תמונה ריקה, מה שיכול לאפשר מקום לעוד שתי תמונות שכאלו. בנוסף, מתחת ל'פוקדקס אלולה" (Alola Pokedex), רשום גם "פוקדקס מלהמלה" (MeleMele Pokedex), מה שמעלה תהייה בקשר למהו מלהמלה.


בנוסף לפרטים על רוטומדקס, נחשף כי ב15-16 ביוני 2016, במהלך תצוגת E3 בקליפורניה, ייערף פאנל של נינטנדו שיכלול בתוכו גם את פוקימון שמש וירח, בו יכול להיחשף מידע חדש.

search