11 ביוני 2016
דור

זייגארד 10% וזייגארד 100% בפעולה! סיקור מלא על הצורות של זייגארד!

שלום לכם שוב.

אם ההדלפות מקורוקורו לא הספיקו, פוקימון החליטו לפנק אותנו בעוד פיסת מידע – הפעם בנוגע לצורותיו של זייגארד.

כידוע לחלקככם, לפני 9 חודשים, ב15 לספטמבר 2015, במגזין קורקורו של ספטמבר 2015, פורסמו צורותיו הרבות של זייגארד – החל מתא זייגארד (Zygarde Cell) וכלה בזייגארד 100%, הידוע גם כזייגארד מלא (Complete Form Zygarde). מאז חשיפת המשחקים שמש וירח לא פורט יותר מדי על הקשר של זייגארד למשחקים אלו, עד שהיום, במהלך אליפות הפוקימון הלאומית של טייוואן, הוצג סרטון שמכיל קטעים מהמשחק שבהם נראים זייגארד 10% (אחת הצורות של זייגארד שנחשפו, שנראית ככלב) מומר לצורת זייגארד מלא ומשתמש במתקפה שכנראה ותהיה ייחודית לו, שבהמשך היום נודעה כאוכף ליבה (Core Enforcer). בעדכון זה נביא לכם, לראשונה, את כל הפרטים הידועים לנו על צורותיו של זייגארד, וגם מה נחשף במהלך הסרטון שפורסם היום.

במהלך המשחקים X וY נודענו לפוקימון בשם זייגארד, ששימש כפוקימון השלישי בטריו של זרניאס, יבלטאל וזייגארד – זייגארד הוא פוקימון החיים, יבלטאל הוא פוקימון המוות, וזייגארד הוא פוקימון הסדר.

4

אז, זייגארד נודע לנו רק בצורה אחת, שעם חשיפת שאר הצורות הפכה להיות נודעת יותר בשם "זייגארד 50%":

פרטים על זייגארד 50%:

סוגים: דרקון/אדמה
הגדרה: פוקימון הסדר
גובה: 5 מ'
משקל: 284.6 ק"ג
יכולת: שבירת הילה – מבטל את האפקטים של היכולות של זרניאס ויבלטאל
Base Stats: 600

כמו שניתן לראות על פי הנתונים הללו, זייגארד 50% הוא פוקימון די מרשים ומאיים, ובכל זאת יותר חלש משני הפוקימונים בטריו שלו, זרניאס ויבלטאל, מה שמעלה תהיה: לרוב, הפוקימון השלישי בטריו חזק יותר/שווה בכוחותיו לשניים הראשונים. בכל זאת, התהייה לא היתה מוחלטת: גם בדור 5, סכום הסטאטים הבסיסיים של קיורם, פוקימון שלישי בטריו, היה נמוך יותר מהסטאטים של זקרום ורשירם, השניים הראשונים בטריו, עד שבמשחקים הבאים שיצאו בסדרה, שחור 2 ולבן 2, נגלו לקיורם שתי צורות חדשות, בשילוב עם זקרום/רשירם: קיורם שחור וקיורם לבן. סכום הסטאטים הבסיסיים של כל צורה הוא 700, כאשר הפוקימון היחידים עם סכום סטאטים בסיסי גבוה יותר הם ארכאוס, גראודון וקיוגר קדמוניים, מגה רייקוואזה ושתי צורות המגה של מיוטו, מה שכמובן העלה אופציה לצורה חזקה יותר של זייגארד במשחקים הבאים, אך עם צאתם של אומגה רובי ואלפא ספיר, אמת זו התגלתה כבדיה.

הסיפורים בנושא זייגארד שככו עד יולי 2015, שאז, במהלך סרט הפוקימון החדש באותה תקופה, שעסק בהופה, נחשף טריילר לסרט הבא שכלל יצור קטן וירוק וצללית של דמות ענק, לא מזכירה אף פוקימון ידוע. אנשים היו בטוחים שהדמות הירוקה היא הפוקימון הראשון של דור 7, עד שחודשיים לאחר מכן, בספטמבר 2015, נחשף שהפוקימון הירוק הקטן ידוע כליבת זייגארד (Zygarde Core), הצורה התבונית החלשה ביותר של זייגארד:

לא ידועים לנו כל פרטים על ליבת זייגארד, שבעצם מתפקדת כמוח של כל הצורות של זייגארד, פרט לכך שבאנימה יש אחת כחולה ואחת אדומה, ולכך שכאשר המערכת האקולוגית של המחוז בסכנה, ליבת הזייגארד מתאחדת עם תאי זייגארד כדי ליצור צורות גדולות יותר.

כך, אנחנו נחשפים גם לקיומם של תאי זייגארד, תאים שמתרכבים עם ליבת הזייגארד כדי להגדיל את צורתו של זייגארד:

גם על תאי זייגארד לא ידועים לנו פרטים, ואנו בכלל לא יודעים אם הם נחשבים כפוקימונים, מכיוון שהם לא יכולים להשתמש במתקפות כלל וכלל.

מה שזה אומר, הוא שכאשר המצב רגיל, ליבת זייגארד מתאחדת עם 50% מתאי הזייגארד שסביבו, כדי ליצור את זייגארד 50%, מעין צורה בה הוא נמצא בזמנים רגילים, בנוסף, נחשפנו לצורה קטנה וזריזה יותר של זייגארד, זייגארד 10%, שלאחרונה נחשפו עליה מעט יותר פרטים:

סוגים – דרקון/אדמה
גובה – 1.2 מ'
משקל – 33.5 ק"ג
יכולת – שינוי נחיל (Swarm Change)
Base Stats – ???

זייגארד 10% הוא הצורה של ליבת זייגארד כאשר הוא אוסף 10% מתאי הזייגארד שסביבו. זייגארד 10% הוא צורה מהירה מאוד, ככל הנראה הצורה שבה זייגארד משתמש כדי לנוע במהירות סביב המחוז ולסרוק אותו.

בנוסף, קיימת עוד צורה אחת של זייגארד, הצללית שנראתה בסוף הסרט, אשר נקראת גם זייגארד מלא, או זייגארד 100%:

גם על זייגארד מלא לא ידועים פרטים רבים, מלבד העובדה שהוא יהיה חזק יותר מזרניאס ויבלטאל, מה שאורמ ככל הנראה שסכום הBase Stats שלו יעלה על 680, מה שיהפוך אותו לאחד הפוקימונים העוצמתיים ביותר, מכיוון שיש רק פוקימון אחד שעובר את סכום הbase stats של 680 בעצמו, בלי התפתחות מגה או צורה קדמונית: ארכאוס:

זה בעצם יציב את זייגארד כפוקימון השני או הראשון הכי חזק בפני עצמו, ללא התפתחות מגה או צורה קדמונית, מכיוון שזייגארד מלא הוא צורה של זייגארד, לא התפתחות מגה, לא צורה קדמונית ולא שום דבר דומה שדורש התערבות חיצונית.

ולאחר הרקע על זייגארד, ניתן לגשת סוף סוף למידע שנחשף בסרטונים:

בסרטונים אנחנו רואים שני פרטים עיקריים – היכולת של זייגארד 10% והמתקפה הייחודית של זייגארד מלא.
בסרטון היפני הראשון (מסודר כשני באשכול), ניתן לראות את זייגארד 10% במשחק בקרב נגד מטאגרוס, ככל הנראה פראי, בו הוא משתמש בשתי המתקפות שידענו שזייגארד יכול להשתמש בהן אך עוד לא נתקלנו בהן במשחקים – אלף חצים ואלף גלים Thousand Waves & Thousand Arrows.

ידוע כי המתקפות מסוג אדמה, שתיהן פיסיות, עם כוח בסיסי של 90, PP של 10 ודיוק של 100%. אלף חצים מקרקעת פוקימון – מנטרלת את האפקט של להיות פוקימון מעופף/ של היכולת Levitate והופכת מתקפות אדמה לפגיעות, ואלף גלים לוכדת את הפוקימון בקרב, מונעת ממנו להיות מוחלף או מלברוח, בדומה למתקפות כמו סחרור אש וקבר חול (Fire Spin & Sand Tomb).

בסרטון היפני השני ובסרטון האמריקאי (הראשון והשלישי באשכול), אנחנו יכולים לראות את הפרטים החדשים באמת –
בסרטונים הללו רואים את זייגארד 10% בגארצ'ומפ, גם הוא נראה כפראי עקב חוסר הנוכחות של מאמן מאחוריו (כמו המאמן שהוא השחקן שרואים מאחורי זייגארד). גארצ'ומפ תוקף ראשון, במתקפה שהיא ככל הנראה טופר דרקון ומשאיר את זייגארד 10% עם 5 HP, כמעט ומעולף.

אז, יכולתו של זייגארד באה לידי ביטוי – שינוי נחיל (Swarm Change)

זייגארד 10% עובר שינוי, סופח אליו תאי זייגארד מסביבו, משנה צורה לזייגארד מלא. ניתן לראות כי הHP שלו קופץ לחצי, הHP המקסימלי עולה ל287 מ125 שהיה לזייגארד 10%. למען השוואה, לזייגארד 50% היה 215 HP ברמה 50. לאחר מכן זייגארד מלא משתמש במתקפה עוצמתית במיוחד, בה הוא נראה משנק לאוויר, מסתובב על רקע כחול-ירוק, טוען כדור אנרגיה כחול-ירוק סביב ה"פה" שיש לו על החזה ומשגר ממנו קרן עוצמתית אדירה בצבעים רבים, כולל לבן, צהוב, אדום, כחול ועוד, משרטט איתה את האות Z סביב הגארצ'ומפ היריב שנחרתת בירוק עוצמתי על הקרקע. גארצ'ומפ מתעלף מהמתקפה והיא נשמעת כסופר-אפקטיבית עליו, מה שיכול לרמוז שזוהי מתקפה מסוג דרקון.

לאחר מכן, בסרטון האמריקאי (האחד עם הכותרת באנגלית), אנו מגלים שהשם האמריקאי של המתקפה הוא כופה ליבה (Core Enforcer).

פרט נוסף ומעניין שאנו רואים בסרטונים היפניים הוא מוזיקה – אנחנו שומעים לראשונה מוזיקת רקע מהמשחק פרט למוזיקת הנושא, ששמענו בכל טריילר עד כה. אנו שומעים מוזיקה של קרב, ככל הנראה קרב נגד פוקימונים פראיים, גם עקב הדמיון שלה למנגינות פוקימונים פראיים ממשחקים קודמים וגם עקב היעדרות מאמן מאחורי הגארצ'ומפ / המטאגרוס.

בנוסף, סרטונים אלו מאשרים לנו שנראה את דמותו של השחקן מאחורי הפוקימונים בכל הקרבות, כמו שחשבנו.

מה דעתכם על צורותיו של זייגארד? מה צורת זייגארד האהובה עליכם? איזה תפקיד זייגארד ישחק לדעתכם בפוקימון שמש וירח?

שתפו אותנו בתגובות.

search