27 באוקטובר 2016
דור

טריילר מסיבי! התפתחויות התחלתיים, שומרי האיים, ליגת אלולה ועוד! (27.10.2016)

שלום לכם! היום פורסם טריילר מסיבי (!) המכיל הרבה מאוד פרטים, ולעניות דעתי יהיה הטריילר האחרון (הגדול לפחות) שנראה עד צאת המשחקים. מצורפים קישורים הן לטריילר הרשמי באנגלית אך גם ליפני הרשמי מכיוון שיש בו כמ פרטים שלא מפורטים באמריקאי.

בלי להתעכב יותר מדי, בוא נתחיל בפרטים!

1. פוקימונים

– התפתחויות סופיות של ההתחלתיים

הדבר הראשון שנחשף בטריילר הוא ההתפתחויות הסופיות של ההתחלתיים, אך זו לא הפעם הראשונה שחלקנו נתקלים בהם – כבר לפני כמה חודשים הודלפה סקיצה שלהם, עם העיצובים הללו בדיוק!

-דסידואיי

ההתפתחות האחרונה של ראוולט הוא דסידואיי (Decidueye). הוא פוקימון נוצת החץ והוא מהסוגים עשב ורוח. דסידואיי הוא הפוקימון החמישי בלבד עם שילוב הסוגים עשב ורוח.

היכולת שלו היא צמיחת יתר.

בנוסף, לדסידואיי מתקפה הייחודית רק לו ונקראת 'אזיקי רוח' *תרגום חופשי (Spirit Shackle). מתקפה זו היא מתקפה פיסית מסוג רוח ולאחר השימוש בה היריב לא יכול לברוח או להיות מוחלף בפוקימון אחר.

-אינסינרואר

ההתפתחות האחרונה של ליטן הוא אינסינרואר (Incineroar). הוא פוקימון הנבל והוא מהסוגים אש ואופל.

היכולת שלו היא להט.

בנוסף, לאינסינרואר מתקפה הייחודית רק לו בשם 'לאסו אפלולי' *תרגום חופשי (Darkest Lariat). מתקפה זו היא מתקפה פיסית מסוג אופל שמתעלמת משינויי הסטאטים (שינויים זמניים בסטאטים כגון התקפה, הגנה וכו') של היריב.

-פרימרינה

ההתפתחות האחרונה של פופליו הוא פרימרינה (Primarina). הוא פוקימון הסולן והוא מהסוגים מים ופיה.

היכולת שלו היא שצף.

בנוסף, לפרימרינה מתקפה הייחודית לו בשם 'אריה מנצנצת' *תרגום חופשי (Sparkling Aria). מתקפה זו היא מתקפה מיוחדת מסוג מים. היא מנטרלת מצב סטטוס כוויה (Burn) של היריב במידה ויש לו.

-שומרי האיים

בנוסף, נחשפו שלושת שומרי האיים הנוספים פרט לטאפו קוקו! נפרט להם יחד עם ציון האי ומיקומו במפה.

-טאפו ללה

הפוקימון השומר של האי אקאלה (Akala, האי הצפון מזרחי) הוא טאפו ללה (Tapu Lele). הוא מהסוגים על-חושי ופיה ומוגדר כפוקימון רוח האדמה.

הוא יכול לפזר קשקשים שמגרים ומרפאים גופים, אך בריכוז גבוה יכולים לגרום גם נזק. הוא לא אוהב להפסיד בקרבות, ולכן במקום להתרכז בלנצח את היריב הוא מתרכז בלא להפסיד, ומומחה במהלכים טקטיים כגון השמת מצבי סטטוס על יריביו.

יכולתו היא זרם על-חושי (Psychic Surge), שמזמנת עם כניסתו לקרב משטח על-חושי (Psychic Terrain), משטח חדש שמצטרף לשלושה המוכרים לנו! משטח על-חושי יחזק את המתקפות מסוג על-חושי של פוקימונים מקורקעים וגם יגן עליהם ממתקפות עם עדיפות מהירות (Speed Priority), כגון מתקפה מהירה.

הוא ככל הנראה מבוסס על פרפר.

– טאפו בולו

הפוקימון השומר של האי אולה'אולה (Ula'ula, האי הדרום מזרחי) הוא טאפו בולו (Tapu Bulu). הוא מהסוגים עשב ופיה ומוגדר כפוקימון רוח האדמה.

יש לו את הכוח לשלוט בצמחייה ואף לשנות את גודלם וצורתו של קרניו, מכיוון שהן עשויות מעץ. הוא ידוע כפוקימון שמעדיף להתחמק מקרבות, אך אם נכנס לקרב, הוא לא מגלה רחמים. נאמר כי בעבר גנבים שפרצו למקום מושבו נחבטו על ידי עצים שטאפו בולו תקף באמצעותם.

היכולת של טאפו בולו היא 'זרם עשבוני' (Grassy Surge), והיא מזמנת עם כניסתו לקרב משטח עשבוני (Grassy Terrain). משטח עשבוני מחזק את כוחן של מתקפות עשב מפוקימון מקורקעים ומרפא חלק קטן מנקודות החיים של פוקימונים מקורקעים. הוא גם מצמצם בחצי את כוחן של מתקפות האדמה רעידת אדמה, מגניטודה ודחפור.

הוא ככל הנראה מבוסס על שור.

-טאפו פיני

הפוקימון השומר של האי פוני (Poni, האי הדרום מערבי) הוא טאפו פיני (Tapu Fini). הוא מהסוגים מים ופיה ומוגדר כפוקימון רוח האדמה.

הוא מסוגל לייצר מים מיוחדים שמטהרים את הגוף ואת הנשמה. רבים מנסים להשיג מים אלו, אך עליהם להוכיח את חוזקם על ידי כך שישרדו את הערפל המיוחד של טאפו פיני לפני שיזכו במים אלו. הערפל מערפל את חושיהם וגורם להם לתקוף את הזמן. אף על פי כן, חלק מהאנשים שבאו וביקשו מהמים של טאפו פיני היו אנשים רעים ופושעים, מה שהשאיר אצלו חותם עגום בקשר לכל בני האדם.

יכולתו של טאפו פיני היא 'זרם ערפילי' (Misty Surge), שמזמן עם כניסתו לקרב משטח ערפילי (Misty Terrain) בכך, היכולות של ארבעת השומרים מזמנות את ארבעת סוגי המשטחים המוכרים לנו לקרב. משטח ערפילי מצמצם בחצי את הנזק שנגרם לפוקימונים מקרוקעים ממתקפות דרקון וגם מונע מהם לסבול ממצבי הסטטוס או מבלבול.

הוא ככל הנראה מבוסס על דולפין או על דג חרב, אך עוד משהו שיש להתייחס אליו בקשר למקורותיו היא פירוש המילה fini בשפה ההוואית – גיהנום…

בנוסף, נחשף כי יש מהלך Z ייחודי לכל ארבעת השומרים, בשם 'שומר אלולה' *תרגום חופשי (Guradian of Alola). במהלך מהלך הZ קמה ישות צהובה ענקית מהקרקע, השומר נכנס למצב ה'טוטם' שלו, מתלבש כראש לישות ותוקף באגרוף עוצמתי את היריב. לא ידוע סוג המתקפה עדיין.

-פוקימונים נוספים!

-קוסמוג (Cosmog)

פוקימון מסוג על-חושי. הוא מוגדר כפוקימון הערפילית ויכולתו היא 'לא מודע' (Unaware). הפוקימון הזה נדיר במיוחד וידוע רק למעטים באלולה. קרן אית'ר חוקרת אותו ואת מקורותיו, והיא גם נתנה לו את שמו. בעבר הוא היה ידוע רק למלכי אלולה וליורשיהם, והוא כונה בפיהם 'ילדם של הכוכבים'. הוא מאוד תמים וייקשר לכל אדם שיפגין כלפיו חיבה, מה שמעמיד אותו בסכנה רבה אם וייפול לידיים הלא נכונות.

בהתחשב על שמו העתיק, על העובדה שגם לסולגלאו ולונאלה ניתנו שמות כאלה, על נדירותו שצוינה וגם על כך שבטריילר היפני הוא נראה כבעל תפקיד חשוב, עולה השאלה האם קוסמוג ייחשב פוקימון אגדי או לא.

בנוסף, באחד הקטעים על קוסמוג מוצגת גם לילי. האם יכול להיות שקוסמוג הוא הפוקימון שמתחבא בתיקה?

-פרסיאן צורת אלולה (Alolan Persian)

ההתפתחות של מיאו צורת אלולה הוא פרסיאן צורת אלולה. הוא מסוג אופל ולו היכולות 'מעטה פרווה' ו'טכנאי'. עקב סגנון החיים המפונפן שלו צורת פניו התפתחה להיות עגולה.

הוא שחצן במיוד ונוהג לא להתחבר למאמן שלו, ובכל זאת, עקב פרוותו המרשימה, הוא פוקימון פופולרי מאוד באלולה.

למרות מראהו המפונפן, הא לא שומר על חזית זו גם בקרב. בעודו נלחם, פרסיאן צורת אלולה משתמש בתחמונים, מתקפות פתע ומשחק מלוכלך מאוד. למרות זאת, אישיותו המתנשאת גורמת לו לזלזל ביריביו, מה שמוביל אותו לא פעם לתבוסה.

–עוד על הפוקימונים בקרוב בפוקדקס דור 7!!!–

2. ליגת אלולה

כמו שידוע לנו, בכל משחק עד כה האטרקציה העיקרית במשחק היתה ליגת הפוקימונים – אתגר הבנוי מ8 מכונים בהנהגת שמונה מנהיגי מכון, שלאחר שהשחקן מנצח אותם בקרב פוקימונים הואע מקבל תג. בנוכחות 8 תגים, השחקן יכול לגשת לליגת הפוקימונים, לאתגר את הרביעייה העילית ואם ניצח גם אותם, לאתגר את האלוף/ה. במידה והשחקן מנצח את האלוף/ה, הוא הופך לאלוף החדש.

אך לפני מספר חודשים, גילינו שבאלולה העניינים פועלים קצת אחרת. במקום ליגת הפוקימונים, באלולה קיים אתגר בשם 'אתגר האיים' (The Island Challenge), שבנוי בצורה מעט שונה. אתגר האיים מורכב מ'מבחני אי' (Island Trials) (שע"פ דיווחים מסוימים יהיו שבעה אתגרים), שהם אתגרים בראשות 'מנהיגי מבחן' (Trial Captains). מבנה האתגר הוא לפי רצונו של מנהיג המבחן – האתגר יכול להיות קרב פוקימונים, חפץ שהשחקן צריך למצוא או כל מטלה אחרת שמנהיג המבחן בוחר להטיל על השחקן. בסיום המבחן, על השחקן להילחם בפוקימון טוטם – פוקימון חזק וגדול יותר משאר בני מינו, שגם יכול לזמן פוקימונים עוזרים שיילחמו לצידו. פוקימוני טוטם הידועים עד כה – גאמשוס, רטיקייט צורת אלולה, לוראנטיס ומן הסתם – יהיו עוד.

אך מסתבר שיש בתכנון גם ליגה במחוז אלולה – בעוד השחקן מתקדם במשחק, הוא עתיד לגלות שליגת פוקימונים מתוכננת להיבנות על הר לנאקילה, ההר הגבוה ביותר מחוז אלולה, שככל הנראה נמצא באי אולי'אולי. בנוסף, אם יש ליגה – ככל הנראה שיהיו מכונים, שסביר ביותר שייבנו בשטחים הלבנים המרוצפים שנראים בערים שונות מסביב לאלולה, כמו השטח שנראה בדמו בעיר האו'אולי.

אך זה לא הכל – מנצחי הליגה באלולה יוזמנו להשתתף בקרבות בעץ הקרב שבאי פוני, כמו כל מנצחי הליגות משאר המחוזות – קנטו, ג'וטו, הואן, סינו, יונובה וקאלוס. זה גורם להופעות חוזרות של המאמנים שלמדנו להכיר ולאהוב במשחקים הקודמים של פוקימון – סינתיה, וואלי, ואם אלו לא מספיקים, גם שני המאמנים האגדיים מקנטו- רד ובלו!

נראה כי תינתן אפשרות להילחם בשניהם (כל אחד בנפרד) במשחקים וכן מתועדת היתקלות בהם. נראה כי שמש וירח חזקים בנושא הנוסטלגיה!

פרט קטן אחרון – בנושא האנימה!

בעוד היום שודר הפרק האחרון בסאגת XYZ, נחשף כי שבוע הבא ישודר ספיישל בנוגע לאגדיים של מחוז קאלוס.

מצורף טריילר לספיישל (ותודה למשתמש monster על היידוע על כך):


ואולי בפעם האחרונה עד צאת המשחקים,

עד לפעם הבאה!

search