מכון תפוס ומכון לא תפוס
24 ביולי 2016
YoRt3m

מכונים – איך נלחמים ומה עוד אפשר לעשות בהם

אם כבר יצאתם לחקור קצת את עולם הפוקימונים (או העיר שלכם) סביר להניח שראיתם בכל מיני מקומות על המסך שלכם סוג של מבנים גבוהים בצבע כסף\אדום\צהוב\כחול. המקומות האלה נקראים מכונים!.

מכונים הם מקומות ספציפיים במשחק שתוכלו להלחם בהם נגד הקבוצה שלכם או הקבוצה היריבה, ובנוסף להשתלט על מכונים למען הקבוצה שלכן.
משמעות צבעי מכון:

*כסף-מכון פנוי. לא תפוס על ידי שום קבוצה
*כחול-מכון תפוס על ידי הקבוצה הכחולה-מיסטיק
*אדום-מכון תפוס על ידי הקבוצה האדומה-וואלור
*צהוב-מכון תפוס על ידי הקבוצה הצהובה-אינסטינקט

איך נלחמים?

אופן הלחימה בפוקימון גו מאוד פשוט. ברגע שנכנסתם לקרב, יש שלוש פעולות פשוטות שאתם יכולים לעשות:

*ללחוץ על פוקימון האוייב ברצף וללא הפסקה (ככה אתם תוקפים אותו בעזרת הפוקימון שלכם)-הלחיצה תגרום לפוקימון לתקוף בהתקפה הרגילה שלו

*להחליק את האצבע על המסך הצידה-תגרום לפוקימון להתחמק מההתקפה של היריב

*ללחות לחיצה ארוכה ואז לשחרר-אם תסתכלו מתחת לבר החיים של הפוקימון שלכם תרבו ריבועים כחולים. ברגע שהם יהיו מלאים, סימן שהפוקימון שלכם מוכן להשתמש במתקפה המיוחדת שלו!. הלחיצה הארוכה תגרום לו להשתמש בה ולהסב נזק רב יחסית ליריב.

מכון תפוס ומכון לא תפוס
מכון תפוס ומכון לא תפוס

לחימה במכון אוייב

אם תסתכלו על התמונה למטה של הדף הראשי של המכון, תוכלו לראות בתחתית המסך סמל בצורת כפפת אגרוף. אם תלחצו עליה תוכלו לבחור אחד או כמה מהפוקימונים שלכם (תלוי בכמות הפוקימונים שבמכון) ולהילחם נגד המכון.
מה זה אומר להילחם? אם אתם נלחמים נגד מכון של קבוצה יריבה (למשל אם אתם בקבוצה הצהובה והמכון של האדומים) ניצחון יגרום לרמה של המכון הזה לרדת, שהרמה תרד ל0 הקבוצה האדומה תאבד שליטה עליו. ברגע שעשיתם את זה, צבע המכון ישתנה לכסף (מכון פנוי). כשתלחצו עליו שוב תוכלו ללחוץ על סימן הפלוס בתחתית המסך משמאל כדי להציב פוקימון אחד שלכם שישמור על המכון למען הקבוצה שלכם. ברגע שעשיתם זאת-מזל טוב! השתלטתם על מכון.
מה קורה אם הפסדתם? אם הפסדתם בקרב-משמע הפוקימונים שנלחמתם איתם הפסידו והתעלפו. רמת החיים שלהם (HP) תהיה אפסית ותצטרכו לתת להם שיקויים כדי לרפא אותם.

*כדי להילחם במכון עליכם להיות קרובים אליו*

לחימה במכון
לחימה במכון

לחימה במכון ידידותי

אתם יכולים להילחם גם במכון של הקבוצה שלכם. אם תראו מכון כחול, ואתם בקבוצה הכחולה תוכלו ללחוץ עליו ולהילחם בפוקימונים שבו. ההבדל, הוא שאם תנצחו את המכון הרמה של המכון לא תרד, אלא תעלה!. על ידי לחימה במכונות תוכלו להתאמן בלחימה ובנוסף, תלוי ברמת המכון-תוכלו להוסיף פוקימון שלכם לעזור לשמור על המכון הזה. לדוגמא, אם אני בקבוצה הכחולה ומצאתי מכון כחול ברמה 3 ששומר עליו רק פוקימון אחד-אני אוכל להוסיף פוקימון משלי לשמור עליו. *שימו לב שהפוקימון הזה לא יחזור אליכם עד שיובס על ידי פוקימון של קבוצה יריבה*

יש לציין שאם תעלפו פוקימון במכון ידידותי, הוא לא באמת יתעלף ויחזור למאמן שלו-הוא יישאר במכון אז אל דאגה.

המדריך נכתב על ידי Alice מהפורום.

search