9 בספטמבר 2016
דור

מקבץ טריילרים שחושפים מספר פרטים חדשים!


שלום לכם! לפני מספר ימים נחשף טריילר חדש המזכיר את הטריילרים שפורסמו ביפן לפני מספר חודשים. החלק המעניין ביותר בטריילר מגיע ב1:03, בו נראה חרק שהוא פוקימון שאנחנו ככל הנראה עוד לא מכירים:

בנוסף, פורסום לאחרונה גם טריילר יפני ארוך מאוד, שכלל סקירה כללית על כמעט כל הפרטים שנחשפו עד כה:


מעיקרי הדברים שנשחפו בטריילר:

– קפטני המבחנים (Trial Captains) נראו בתנוחה הזהה לתנוחה שמתבצעת לפני מהלך Z מסוג כלשהו (מאלוו עם התנועה למהלך Z עשב, קיאווה למהלך Z אש וכן הלאה…)

– ישנה, ככל הנראה, אפשרות, כחלק מהשינויים בשחקן, סוף סוף להוריד מהשחקן את הכובע!

– נראית סצינה בה השחקן בהיתקלות פנים מול פנים עם צורת הלהקה של ווישיוואשי, מה שמעלה הנחה שלווישיוואשי יהיה תפקיד כלשהו במשחק, ואולי הוא אפילו יהיה פוקימון טוטם של אתגר המים.

– נראים פיקאצ'ו, קיובון ואקסגיטו רגיל מתפתחים לצורות האלולה שלהם, מה שפחות או יותר פוסל את קיומם של פיקאצ'ו, קיובון ואקסגיוט צורת אלולה.

– נראה אדם אשר מזכיר את פרופסור אוק, /מעט לאחר הטריילר האתר האנגלי עידכן מידע עליו ולכן אנו יודעים ששמו 'סמסון אוק'. הוא בן דוד של פרופסור אוק המוכר והידוע (פרופסור סמואל אוק), וסמסון נמצא באלולה וחוקר את צורות האלולה של פוקימונים ממחוזות אחרים.

– נראית מעין תנוחה של מהלך Z שבולטת הרבה יותר משאר התנוחות, ונראית הרבה יותר חשובה ואולי גם חזקה.

– בסוף הטריילר, סולגלאו ולונאלה נראים דוהרים אל תוך סוג של חור תולעת ש/נראה כי בקצהו יש ליקוי ירח/שמש, מה שעלול לרמז על חשיבות של המאפיינים הללו במשחקים.

בנוסף, דווח כי המידע הבא ייחשף ביום שיש הבא, ה16 לספטמבר.

עד לפעם הבאה!

search