19 ביולי 2016

מספר פוקימונים חדשים נחשפים!


הראשון מבינהם הוא ווימפוד (Wimpod), אשר מסוג חרק/מים, עם יכולת חדשה הנקראת Wimp Out כשהחיים של בעל היכולת יורדים מתחת לחצי, הוא יברח מהקרב/יתחלף עם פוקימון אחר בקבוצה.

באוונסוויט (Bounsweet), מסוג עשב. עם היכולות Leaf Guard / Oblivous.

קומפיי (Comfey) מסוג פייה, בעל היכולת Flower Veil או Triage יכולת חדשה המביאה פריוריטי (כלומר השימוש בהן תמיד יהיה הראשון, גם אם אתה איטי יותר) למתקפות מרפאות.

מאדסדייל (Mudsdale) מסוג האדמה, בעל היכולת Own Tempo המונעת בלבול או Stamina – יכולת חדשה שמעלה את ההגנה של פוקימון ברגע בו הוא מותקף. הוא יודע מתקפה חדשה מסוג אדמה, הנקראת Highhorse Power.

שני הפוקימונים שנחשפו בעדכון האחרון גם הם מופיעים כאן!
וידוע לנו כעת קצת יותר עליהם.

קודם כל זה הפוקימון מימיקו, ששומר על השם היפני שלו גם כשם האנגלי. בפעם הקודמת נחשף שיש לו יכולת בשם Disguise, וכעת אנו יודעים מה היא עושה. היכולת בעצם נותנת לו מאין Subsitute מוחלש – מה שאומר שברגע שהוא יוצא לקרב, המתקפה הבאה שעושה נזק לו תעשה לו כלל, לא משנה מה היא. אך רק לפעם אחת. לאחר הפעלת היכולת המראה שלו ישתנה.

הפוקימון השני הוא קיטרוגומה, שבאנגלית נקרא בוואר (Bewear), והיכולת שלו Fluffy בעצם מחצה את הנזק שנגרם ממתקפות שיוצרות מגע ישיר, אך בנוסף גם מכפילות את הנזק ממתקפות מסוג אש.

מוזמנים להתעדכן איתנו באפילו יותר מידע על הפוקימונים החדשים דרך הפוקדקס של דור 7!

search