15 בינואר 2016
YoRt3m

האם הכל מושלם בעולם הפוקימונים?

שלום לכולם, שוטטתי לי השבוע ברחבי האינטרנט וגיליתי כמה עובדות ודברים שגרמו לי לחשוב פעמיים לגבי פוקימון… ודברים שאפילו היו די מטרידים..

אספתי לפניכם כמה מהן :

1. הגולגולת של קיובון

בתור ילד תמיד שראיתי את קיובון חשבתי עליו דברים טובים, שהוא פוקימון נחמד ומנומס… קצת קשוח אבל יודע לשתף פעולה.. אבל עכשיו מתברר לי שעל פי הפוקידע, הוא די 'קריפי'. הגולגולת שהוא חובש לראשו היא לא אחרת מאשר הגולגולת של אמו המנוחה!2. הגעת לגיל 10? יאללה צא מהבית
יצא לי לחשוב על אש קאטצ'אם, ילד בן 10 שביום הולדת שלו נשלח מהבית למסע הפוקימונים שלו על מנת להיות הטוב ביותר. אני לא יודע מה איתכם, אבל אני לא הייתי שולח ילד בן 10 להאכיל חתול מהרחוב ובטח שלא להלחם נגד פוקימונים פראיים כדוגמת צ'אריזארד.

3. חטיפת פוקימונים

בעולם שלנו, כשאנשים רוצים שתהיה להם חיית מחמיד יש להם כמה אופציות, הם יכולים ללכת לבית מחסה ולקחת בעל חיים שאין לו בעלים או ללכת לחנות ולבחור להם תוכי או משהו… בעולם הפוקימון זה קצת שונה, מה שאתה צריך לעשות זה ללכת לאיזור עם פוקימונים פראיים ולהפריד אותם ממשפחתם ולפצוע אותם עד שיהיו מספיק חלשים ולא יוכלו להתנגד לרצונותיך. וזה אפילו מגובה על ידי הרשויות!

4. פרופסור אוק צריך טיפול

יצא לי די לחשוב על זה שעל פ המשחקים ואפילו קצת על פי הסדרה פרופסור אוק ממש צריך טיפול. הנכד שלו בא אליו והשאלות שהוא שואל אותו הן "אתה בן או בת?" ו-"מה השם שלך?" ראבאק.. אתה לא מכיר את הנכדים שלך? או לפחות לא יכול להסתכל אם לדעת שאתה בן או בת? בנוסף, להביא לילד בן 10 פוקימון מיוחד ויוצא דופן כמו פיקאצ'ו, בידיעה שצוות רוקט יהיה מוכן לרצוח את אותו ילד בשביל להשיג את הפוקימון זה מחשבה די מטרידה.

5. מה יש בתוך הפוקדורים באמת?

אני משער שיצא לכם לחשוב פעם מה יש בתוך הפוקדורים… יכול להיות שזה פשוט כלוב קטן והם מצטמקים לגודל המתאים וחיים שם את החיים שלהם עד שיזמנו אותם לקרב, יכול להיות שזה מין שער לעולם אחר ויכול להיות שלא קורה להם כלום והם נשאבים לחושך אינסופי אשר עוצר להם את הזמן. כנראה לא נדע.
מה שכן, בטוח אפשר לאמר על הפוקימונים המסכנים שהם מפספסים את כל הילדות שלהם ולא רואים מספיק את מה שיש לעולם להציע.

6. עולם לפוקימונים

יצא לי לחשוב קצת על העולם שלהם, הכל מפוקימונים, בשדות רועים פוקימונים, הציפורים הם פוקימונים, בקרקס יש פוקימונים ואפילו במשטרה.. אני חושב שחייב להיות איזה שהוא משהו שלא חשבו עליו היוצרים של הסדרה, כמו למשל 'האם יש אנשים שאוכלים בשר של פוקימונים?' ובכלל, בכל עיר יש Pokemon Center, אבל אפילו פעם אחת לא שמתי לב לבית חולים לבני אדם.

7. מלחמת פוקימונים

בקטע זה של הכתבה אני רוצה לדבר על מלחמות, לא על מלחמות בין פוקימונים אלא על מלחמות נגד בני אדם… בסופו של דבר בעולם של המוקיונים יש בני אדם , ומיצר היותם בני אדם בטוח יש מלחמות בעולם שלהם ואפילו הוכח שיש מלחמות בחלק מהסרטים (דיברו על זה באחד הסרטים עם מיו). דמיינו מלחמה של מדינות בקרבות ענק של פוקימונים ותחשבו על זה לעומק.. המוני אנשים ככל הנראה נהרגו על ידי פוקימונים, מצב שבו דראווזי צבאי מרדים עיר שלמה וסייטר ואייויזור צבאים מתחילים לשסע בני אדם בעודם ישנים.

מאמן מכון החשמל בעצמו אמר שהוא חייל בצבא וככל הנראה עושה מילואים, מה שאומר שמלחמות עדיין קורות בעולם, אבל את זה לא מראים לנו.

8. יאמאסק

העיר לוונדר וכינויה 'עיר הרוחות' זה מפחיד מספיק. אבל הנה עובדה שגיליתי רק עכשיו… קיים פוקימון שנקרא יאמאסק (כנראה בדורות האחרונים)
אשר על פי הפוקידע הוא 'שובה' בתוכו נשמות של בני אדם. הדמות פנים שיש על גופו היא דמות הפנים של אותו אדם שנשמתו נשוותה בתוך הפוקימון. פשוט מחריד.
בעולם שבו ילד בן 10 יכול להחזיק בפוקימון כזה בצורה חוקית, הוא יכול לעשות קרבות פוקימונים עם נשמה כלואה של בן אדם רק בשביל הספורט.
מסופר על אותו פוקימון שהאנשים הנשבים בתוכו נשארים עם הזכרונות וכשהם מסתכלים על המסיכה שלהם הם מתחילים לבכות.

אם זה לא גהינום, אז מה זה לעזאזל?!

search