1 בספטמבר 2016
דור

טריילר חדש! צורות אלולה נוספות, מידע נוסף על מהלכי z ואיוונט ראשון!

שלום לכם!


לאחר כמה שבועות יבשים באופן יחסי, קיבלנו טריילר חדש לחלוטין, עם פרטים נוספים!

1 – צורות אלולה

ממש בתחילת הטריילר, אנחנו נחשפים לצורת אלולה חדשה – רטטה!

גם לרטטה יש צורה חדשה במחוז אלולה! בצורה הזו, הסוגים שלו הם נורמל/אופל, שילוב שעוד לא היה כמותו.

יכולותיו הן 'גרגרנות' (Gluttony), שמעודדת את רטטה לאכול גרגר שהוא מחזיק בשלב יותר מוקדם בקרב (לדוגמא – להתרפא מגרגר אורן שהוא מחזיק כשיש לו יותר HP מכרגיל) ו'נמרצות' (Hustle), אשר מגבירה את הכוח של מתקפות פיסיות פי 1.5, אך מורידה את הדיוק הממוצע מ100% ל80%.

שלא כמו רטטה רגילים, אזורים אורבניים הם שטחי המחיה העיקריים של רטטה צורת אלולה. הם יצורי לילה וחיים בקנים של כמה עשרות. לרטטה צורת אלולה יש כישרון מצוין לזיהוי באמצעות ריח של מזונות טריים וטעימים באלולה. הם לא מייחסים חשיבות לאוכל שאינו טרי. רטיקייט צורת אלולה משמש כמנהיג שלהם.

כך, אנו למדים שקיים גם רטיקייט צורת אלולה.

2 – מהלכי Z

בנוסף, אנחנו מגלים מידע חדש על אחת מהמכניקות החדשות במשחקים הללו, מהלכי Z. מסתבר שישנם פוקימונים מסוימים להם מהלכי Z משלהם, כגון ראיצ'ו צורת אלולה, שלמהלך הZ המיוחד שלו קוראים 'גולש ניצוץ מוזן' (Stoked SparkSurfer) בו הוא נראה גולש לאוויר בליווי חשמל ומתנגש ישירות ביריב.

בנוסף, גם לסנורלאקס מהלך Z מיוחד משלו בשם 'פנקייק כותש' (Pulverizing Pancake), בה הוא סוף סוף, לאחר 20 שנה, 'מתעורר' ועומד על רגליו במשחקים, דוהר בעוצמה על עבר יריבו, עוצר, מזנק לאוויר ומוחץ אותו בעוצמה אדירה.

3 – איוונט מוקדם

כמו בכל אחד מהמשחקים האחרונים שיצא, יציאתו מלווה בפוקימון מיוחד שאפשר להוריד אל המשחק מהאינטרנט עד תאריך מסוים סביב יציאתו. בXY זהו היה טורצ'יק עם יכולתו הנסתרת ועם בלייזיקנייט, ובORAS זה היה בלדום זוהר עם מטאגרוסייט. כעת, ב SUN&MOON, הפוקימון באיוונט הוא מאנצ'לאקס.

המאנצ'לקס יהיה ברמה 5 בכדור צ'ריש (), וידע לפחות את המתקפות בלימה (Hold Back) ו'שעה שמחה' (Happy Hour). בנוסף, מאנצ'לקס יחזיק חפץ מיוחד בשם 'Snorlium Z' אשר משמש כגביש הZ שמאפשר לסנורלאקס להשתמש במהלך הZ המיוחד שלו, פנקייק כותש, מה שמוכיח לנו שמהלך הZ הייחודי של מספר פוקימונים דורש גם גביש Z ייחודי.

לסיום, נחשף שהמידע הבא על פוקימון שמש וירח ייחשף לפנינו ב6 בספטמבר, יום שלישי הקרוב, בשעה 16:00 שעון ישראל.

עד לפעם הבאה!

search